środa, 18 czerwca 2014

PRZEPROWADZKA


KOCHANI CZYTELNICY BLOGA ODŻYWIAJ SIĘ ZDROWO!


Dzięki nieocenionej pomocy dwóch fantastycznych Panów: Pawła (który zajął się techniczną stroną bloga, motywacją i wsparciem), oraz Bartka (który stworzył banner i logo) z nieskrywaną radością dzisiaj już oficjalnie mogę Was zaprosić do odwiedzenia nowego bloga: 



Tak jak poprzednio znajdziecie na nim przepisy na smaczne i zdrowe dania.

Nowością będą artykuły dotyczące żywienia i zdrowego stylu życia, które będę umieszczać sukcesywnie.

17 komentarzy:

  1. Ładna ta nowa stronka. Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) I bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mi się podoba ! Odwiedziłam już nowe miejsce - ładnie i przejrzyście tam jest i łatwo można znaleźć to co się chce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłaś zrobić automatyczne przekierowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog, dobrze że go zostawiłaś bo jest duzo wiedzy, a nowa stronka? gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mimo wszystko duzy wiedzy zostanie, a na nowy blog wpadne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze że blog cały czas funkcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mam czas to odżywiam się zdrowo ale jest ciężko :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczepcie się na wirusa HCV, żeby nie mieć wirusowego zapalenia wątroby typu C? Czy to ściema?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis, niestety coraz trudniej mi to robić, jest najgorsze jest to, że przez brak czasu nie mam ochoty się zdrowo odżywiać.

    dobry ginekolog łódź

    OdpowiedzUsuń
  12. Apetyczna ta stronka, będę częściej korzystała

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda tylko, że autorka zaniechała dalszych wpisów, ale są sprawy ważne i ważniejsze, pozdrawiam :]

    Centrum Medycyny Laserowej i Regeneracyjnej

    OdpowiedzUsuń
  14. Utrzymuję się w diecie już 3 miesiące, dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja również sie pochwale, bo ja na diecie jade już 5 miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo koniecznie zajrzę, uwielbiałam twojego bloga, ciekawa jestem o czym ciekawym teraz piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń